torsdag 26 mars 2009

Teckomatorp


Vill passa på att dela med mig av endel jag
hinner se när jag är ute och reser i mitt jobb.
Dagens tur gick till Teckomatorp! Vad finns
det då i denna stad?
På bilden ovan kan man se
att befolkningen där tycker om att lukta gott
och att de har en kiosk att gå till.
Nu hinner man inte med så mycket mer än
att arbeta när man är ute, så därför vet jag inte
om kiosken lever kvar eller den är nedlagd.

Ett annat ställe folk besöker i Teckomatorp är
PANELKUNGEN, jag har aldrig varit där själv.


Ja det var lite av vad Teckomatorp har att bjuda på!

Imorgon fredag slipper jag ut och resa, har jobb
att göra i Höganäs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar vara rätt så berest i ditt arbete

Anonym sa...

När kommer Dagens rätt till Svalöv
och bloggar?
AJ

Anonym sa...

Jag tycker detta verkar ytterst lovande Vi nog nu sett något som kommer att vara länge en yrkesman som bedömer dagen rätt Hurra Vad är White Guide mot detta ? När kommer du till oss i Landskrona och bedömer våra dagens rätthak ?

The Plummer