lördag 9 maj 2009

Lördag en lat dag


Tog en runda i trädgården och kolla mina krukor,
långt där nere bland bladen kan man se de första
knopparna. Ska bli kul att se hur många det blir
i år.

Tog en koll i kylen för att se vad man ska göra
för middag idag. Hittade en påse med fisk på
översta hyllan. Kan det bara sluta blåsa så blir
det till att grilla fisken och äta i växthuset.
Har ju inte gått att sitta ute de senaste dagarna,
så jag har dålig koll på vad som händer på
Lerbergsvägen.

Vill passa på att varna för dessa två sorters
choklad, smakar illa och hamnade direkt i
komposten.

Den här blandningen smakar bra och passar
bättre in i mitt sunda och hälsosamma liv.

Ha en fortsatt trevlig helg
Axel

2 kommentarer:

"syster" sa...

Roligt att du gillade chokladet jag köpte till dig!

Med fingrarna i (j)orden sa...

Vikentomater. Mums! Tyvärr inget vin ikväll heller - dags för ännu en kväll på häftigt rockställe i Malmö.
Aktiva barn kräver föräldrar med öronproppar! Möbler är dock beställda och jag räknar kallt med att du kommer och inviger dem.
E