torsdag 7 maj 2009

Väntat så länge på just denna dag.........


Äntligen var det då dags att klä om till
träningskläder och ge sig ut på slingan.
Har haft ett samtal med min sjukgymnast,
hon tycker jag ska ta det lite lugnt nu när jag
åter kör igång träningen.

Väl på slingan möts man av skyltar som förbjuder
både hundar och cyklister spåret. Jättebra,
idag var där inga hundar och cyklar, kan vara
endel ibland. Har även fått många frågor om
vad jag har som mål med min träning. Kort och gott
göra en vacker kropp ännu vackrare.

Fick den här bilden av min kompis plåtslagaren,
jättefin bild men ingen direkt frukost för en hårt
tränande golvläggare.

Ha det bra Axel

1 kommentar:

Annika Christensen sa...

Flitiga du jag springer på jobbet istället.
Så jag kan sitta i lugn och ro när jag är ledig. Imorgons skall det bli fest i växthuset för en massa trädgårdsvänner.
Den frukosten är nog inge för mig heller.
Ha en sköln helg
Annika