lördag 18 april 2009

Äntligen!


Äntligen var jag klar med häckplanteringen!
Men nu väntar väl nya uppdrag.
Har man som jag en piffig fru blir man aldrig
arbetslös. Alltid nya projekt.

Dagen började med en kopp kaffe för att känna
in vad som blir bäst.

Efter att fåran var grävd var det bara att bege
sig till tippen för att slänga det uppgrävda och
lasta jord.


För er som vill träffa folk är tippen en bra
mötesplats. Man träffar alltid nån man känner
att prata med.

Ännu ett bra användningsområde för rullebören.

och nu kan man sitta ner i lugn och ro för att
se så att häcken tar sig. Väntar spänt på att
trädgårdsflickan ska berätta om jag gjort
rätt eller fel.

Fick nya tips idag vad det gäller "minicykelmannen"
Vänta till 1 maj, har han inte dykt upp till dess
ska jag höra av mig till Hasse Aro för att få hjälp

Ha en fortsatt bra helg Axel



Inga kommentarer: