onsdag 1 april 2009

Onsdag 1 april eller Vem kan man lita på?



Här har vi en bild på dagens outfitt,
jag brukar se ut så här de flesta dagar.

Ska bli skönt att löjliga dagen snart är över,
varför ska media förmedla en massa trams
bara för det är 1 april? Idag vill de luras och
alla andra dagar ska vi lita på dem.



Dagens rätt på väg att tilllagas! Fattas bara
grönsalladen den får frun fixa.


Imorgon torsdag är det resejobb på gång,
visar bilder imorgon var jag varit.

Mot varmare tider, tror jag går ut i växthuset
och kollar folklivet längs Lerbergsvägen

Axel

1 kommentar:

Unknown sa...

du har verkligen lyckats med outfiten, precis som einstein sa, är det fullständigt onödigt att variera sig. det tar ju så mycket tid och tankekraft att bekymra sig om klädval.
ljungbyhed, längtar redan dit. har jag tur så kommer jag dit efter min 2 veckors påtvingade semester.
/din trogne läsare.