tisdag 28 april 2009

Lidingöloppet


Äntligen har jag fått mina inlägg så att jag kan
återuppta träningen. Givetvis är målet att
springa Lidingöloppet. Finns nog en klass för
+45 med hålfotsinlägg.

Mao är det dags att boka möte med min PT
för att få rätt upplägg på träningen och även
vilken kost jag ska hålla.

När man är ute på löprundorna är det bra att
vet var bekvämlighetsinrättningarna finns.
Går också bra att ha en bit papper i fickan.

Ett tips är att töm fickorna på oanvänt papper
innan tvätt, blir smulor av det annars.

Efter en hård dags arbete tvingade frun mej att
ta ett glas vin i växthuset.

Det kom en cyklande man idag, men det var fel
man.
Minicykelmannen lyser ännu med sin frånvaro.

Ha det bäst Axel

I morgon ska ni få följa med mig på mitt arbete

3 kommentarer:

Med fingrarna i (j)orden sa...

Lycka till med träningen. Ska bli spännande med ännu en utflykt. Själv var jag i Skäret och i Tånga idag.
Eva

Matilda sa...

Lycka till med löpningen! Kanske halvmaran tillsammans med mattias den 12 september? :)

Anonym sa...

"Finns nog en klass för
+45 med hålfotsinlägg."
Inte visste jag att du har så stora fötter :-)
/ Trogen Helsingborgsläsare.