tisdag 21 april 2009

Dagens rätt tisdag


Dagens rätt och även gårdagens är hämtad från
ICA Buffe nr 4. Maten igår fick mycket bättre
smak av en klick sambal oelek. Får väl höra av
mig till receptavdelningen på Buffe så de lär sig
hur det smakar bättre.
På tal om ICA fick jag lära mig i min ungdom av
den "ideologiska ledaren" en talkör som lät
"GYNNA DEM RIKA HANDLA PÅ ICA"

Här är då grönsakerna hackade och bara väntar
på att komma grytan. MUMS!

Kan väl bara avsluta med en bild som min PDSS
kommer att gilla. (frun gillar inte den)

Igår kom första förlusten för HIF mot Örebro,
det var väntat. Men va fan på torsdag är det
ny match mot Halmstad BK (alla är släkt)
Hoppas på vinst eftersom jag ska på 25 årsfest
i fiendeland på lördag.

Dags för ett glas vi och kolla trafiken på vägen.
Axel

Inga kommentarer: