onsdag 22 april 2009

Idag är jag sur eller


Idag kunde jag äntligen packa ihop mina verktyg
och lämna Ljungbyhed. Har varit jobbigt med
så långa resor. Imorgon kan jag ha sovmorgon
ska vara i Höganäs.

Men varför är jag då sur idag ? Jo här kommer
man hem efter jobbet och ska äta den goda
finska leverlådan! Men där sitter Albin, Amanda
och "finansmannen" vid matbordet och har ätit
upp all mat. Det fick bli en djupdykning i frysen,
där hittade jag en "finsk morotslåda" som fick bli
min middag. Får beställa ny leverlåda av "finska
flickan" och då ska den gömmas.

Kan avsluta med bilder från mina läsare i
Thailand vad det är på bilden ovan vet jag inte
men smakar säkert gott.

Thailäsarna undra om vi aldrig har ris till maten?
Jo vi har det ibland men har aldrig lagt ut bilderna
från riskokningen.

Ha det bra imorgon är det match på Olympia

Axel

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket mysterium. Det var ju bara du som gillar det. Vem har ätit upp levern? Finansmannen? Din PDSS?
Hoppas HIF vinner så det blir lite gladare miner.

J

Anonym sa...

Jag tror att det är den där finnansmannen som var den som åt mest, resonerade säkert Gratis e gott

Dagens rätt sa...

Idag fick jag dricka vin själv i växthuset ingen som var hemma med mig

Axel