fredag 31 juli 2009

Första veckan


Ja då var det som vanligt igen, jobba på och blicka
fram emot nästa semester. Men det är gott att
komma in i det vanliga igen.

Har ju blivit lite si och så med uppdateringen
under veckan. Varit en massa att stå i.
Får väl passa på att visa upp mina krukor nu
när det blommas för fullt.

Blev ändå rätt bra med blommor denna sommar
också.

Ett tillskott i samlingen som jag fått av min
kompis "trädgåtdsflickan", lär inte vara så
jobbigt att ta in denna för vintern.

Ikväll blir det sillamacka som vanligt.
Trevlig helg Axel

5 kommentarer:

Mofs..helt enkelt sa...

Trevlig helg till dig med. Jag hittade it från MixMax,bloggagratis där du kommenterat. Kikar runt och finner en kul och intressant blogg.
Återkommer gärna.

Berith sa...

Oj vad de blommar ! =)
Ja, det är ganska skönt
med vardagsruiner också efter en
skön semester ;)

Ha en trevlig kväll och helg !
Kram =)

Med fingrarna i (j)orden sa...

Det var ett klent tillskott. Hoppas det kan växa till sig.
;)E

Inger sa...

Dina agapanthusar är verkligen imponerande. Håller med dig, första veckan på jobbet var verkligen dryg. Men nu är det helg, ha det fint!

Matilda sa...

Min enda blomma blommar för fullt men eftersom jag brukar få en eller två avknippsade blommor till min födelsedag önskar jag mig även en vit detta året :)