söndag 19 juli 2009

Kaffe och finkultur


Dagens blev en kycklinggryta med ris, jättegott.
Detta receptet av Mat-Niklas funka för hela
familjen, värre var det med Niklas linsgryta.

Helgen har mest bjudit på tradigt väder,
så det har blivit mycket kaffe och tennis på tv.

Helgen avskutades med att jag följde med min
mor till Krapprup och titta/lyssna på opera.
Var premiär för mig, bara synd att stolarna
var av plast.

Sista semesterveckan börjar imorgon, kan väl
bara hoppas på att det ska bli en del fint väder.

Axel

2 kommentarer:

*tingeling* sa...

God morgon i stugan! hihi jo nog får man veta att det finns nått där inne :) Opera har jag bara varit på en gång, men jag blev mycket förvånad för de var jätte bra :) Är ingen som egentligen tycker om opera, men man fattade allt, hihi... ha en fin fin dag :)

Berith sa...

Opera tycker jag om..Carmen är min favorit =)
Här har det varit idel solsken hela helgen , ute som inne ;)
Ha en bra start på veckan !
Kram =)