torsdag 23 juli 2009

Min fru har rest till Mölle..........(jag också)


Idag blev det en hemmaturisttur. Genom alla
outletterna på Tjörröd och sen en tur till Mölle.

Vi passa på att äta nere i Mölle hamn, jag tog
en toast med spätta och svamp.
Frun tog en toast med burgare.
Allt smaka bra och personalen var så trevlig så
att jag frångick mina principer och lämnade dricks.

Är normalt av den principen att det är priset
som är skrivit som gäller och inget annat.
Ett glas rött till Anette och en flaska mineralvatten
till mig. Nån ska köra.
Kvällen avslutades med en tur till Olympia för
att se HIF gå vidare i Europa League.

Imorgon sista semesterdagen på ett tag, hoppas
på bra väder det är sillgrill på gång.

Ha det bra Axel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där toasten såg väldigt god ut ;)

A

sussie sa...

Det såg gott ut!!
Ska vi följa varan med bloglovin? Kram