torsdag 9 juli 2009

Städedag


Här har ni gårdagens outfitt. Var hos
en kompis och skulle hjälpa till att
sätta upp en spalje´. En del blommor
behöver ju hjälp på traven.
(bilden går under kategorin "fådda bilder")

Torsdag och tömning av tunnan för trädgårdsavfall.
Rent och fint ska det vara.
Växthuset behöver också storstädas nån gång
ibland.

Det är många som hört av sig och undrat hur
det är med Edvard. Tog fram honom från hörnan
där frun gömt han så att han också kan bli ren och fin.

Får väl se vad det blir för mat idag.

Axel

4 kommentarer:

KatarinaLW sa...

Här var det städdag idag....men inomhus...skönt när det är gjort...tråkigt att göra...Vad blir det för mat idag då?

Anonym sa...

Jag tror nog att det blev sillamacka i lördags - tyckte mig se familjen R i sydliga nejder...
/Julle

*tingeling* sa...

Det där hade jag också behövt göra :) ja om jag väntar en dag till eller två lärjag nog få slipa lien :)

Ida sa...

oj vilken kul blogg du har! mycket goda rätter ser jag. ;) blev så himla sugen på hamburgare nu.
haha
kram!